Weggeefactie Snickers Huishoudbeurs

In opdracht van MARS organiseerde Promodukties tijdens de Huishoudbeurs 2016 een grootschalige weggeefactie. Bij de hoofdentree stond een Mini Cooper gevuld met de Mini’s van Snickers. Deze Mini’s werden aan alle ca. 250.000 arriverende en vertrekkende bezoekers weggegeven. Daarnaast konden er ook nog twee Mini Coopers gewonnen worden! Het enthousiaste promotieteam legde de bezoekers uit hoe deelname aan de actie werkte. Ondertussen konden zij alvast genieten van de heerlijke Mini van Snickers.

Neem vrijblijvend contact met ons op:

0204609007
info@promodukties.nl

Meer suggesties om ook jouw merk optimaal in beeld te brengen:
BEURZEN & EVENTS BIEDEN EEN IDEAAL MOMENT VOOR EEN LANG EN IMPACTVOL CONTACTMOMENT.

Op beurzen en events komen grote aantallen doelgroepen die openstaan voor interactie. Simpelweg, omdat ze geen haast hebben. Een ideaal moment dus voor een goed contactmoment met je consument. Daarnaast heeft Promodukties al 30 jaar ervaring met beursstandbouw. De aankleding, de branding en het personeel van een beurs of event, bepalen in grote mate de uitstraling naar het publiek toe.

Bekijk vooral onze campagnes die gebruik maken van (straat) acteurs & Entertainment zoals “Heineken armbandjes”, “T-Mobile en Desperado’s” en “BP PARALYMPICS


Hostess & hospitality geeft een extra beleving aan een evenement.

Hostesses en hosts zijn er in alle denkbare profielen. Van model tot actrice, maar ook de spontane ‘girl next door’ die bereid is de hele dag keihard te werken en iedereen charmant te verwelkomen.

De hostes(sen) weten zo goed wat er wordt verwacht, waardoor de prestatie maximaal is. Promodukties heeft hostessenen & hospitality personeel geleverd op voor zeer uiteenlopende opdrachtgevers. Zoals voor de Miljonairs Fair als de huishoudbeurs. Maar ook bij kleine winkelopeningen en instore tastings.

Bekijk vooral onze campagnes die gebruik maken van flyeraars zoals “Ludieke actie KLM“, “Bravo verrast reizigers en “Promesso by Jacobs Douwe