Voorbeelden van campagnes voor meer traffic naar je winkel

Showroomwagen van Woonexpress

Waanzinnige woonweken bij Woonexpress

In Oktober zijn de Waanzinnige Woonweken van start gaan! Maar hoe zorg je ervoor dat deze boodschap midden in de doelgroep terecht kwam? Dat deed Woonexpress  door onze showroomwagen op alle grote woonboulevards en in winkelcentra in te zetten.

Promotie van een nieuwe vestiging

Domino's actie met 1,5 meter afstand

Domino’s kwam met een leuke actie waarbij mensen een gratis pizza diner voor twee personen konden winnen. In samenspraak met Promodukties kwam het idee om door de parken van Amsterdam te fietsen met de promobikes en dan een spel te spelen. Elke bezoeker kon de prijs winnen. Je moest alleen van je tegenstander winnen met touwtje trekken.

"Spread the love" met Starbucks op Valentijnsdag

Hoe genereert Starbucks extra traffic op Valentijnsdag? Want wat is nou romantischer dan een heerlijke Starbucks koffie met je geliefde drinken? Met deze gedachte is er een fieldmarketingactie bedacht om met een sticker, uitgedeeld op straat, het 2e kopje koffie gratis te krijgen. De DigiCar trok alle aandacht en de stickers werden uitgedeeld door onze teamleden in Amsterdam, Utrecht Den Haag en Rotterdam.

Een succes maken van je introductie?

Wij weten precies hoe. Benieuwd? Bel ons of stel je vraag.
Windplakken nieuwe vestiging Bijenkorf

Aan de 'bak'-fiets voor Albert Heijn

‘Makreel, Vetgoed!’ is de naam van de landelijke promotiecampagne, waarmee het Nederlands Visbureau makreel in de spotlight zet. Deze vis is niet alleen lekker, maar ook nog eens gezond, betaalbaar en duurzaam en daarmee het een ‘vetgoede’ keuze.


Om meer mensen de viswinkels in te trekken voor de aankoop van makreel, zijn er heerlijke hapjes vanuit de bakfiets uitgedeeld in de drukke winkelstraten. 

Guerrilla-actie Foodreporter in Amsterdam

Promodukties assisteerde Foodreporter bij een guerrilla actie met een hoog PR-gehalte. Op verschillende locaties in de binnenstad van Amsterdam werden honderden witte voetafdrukken geplakt. De voetafdrukken verwezen naar mannen- en vrouwenschoenen die samen een dans deden.


Een professionele fotograaf maakte prachtige foto’s als promotiemateriaal, waarna de sticker weer netjes werden verwijderd.

Een succes maken van je introductie?

Wij weten precies hoe. Benieuwd? Bel ons of stel je vraag.
arrow_drop_up arrow_drop_down