Voorbeelden van campagnes voor meer naamsbekendheid

Winkelcentrum Leidsche Rijn verrast publiek

Winkelcentrum Leidsche Rijn bestaat 3 jaar en wie jarig is trakteert. De lokale winkelier maar ook het winkelend publiek, wordt verrast door het feestelijk uitgedoste promotieteam. De elektrische reclame bakfiets biedt ruimte voor de zeer gewilde Goodiebags.

Haring meisje of Haring hostess

Op dinsdag 15 juni organiseerde het Nederlands Visbureau traditiegetrouw de viering van de komst van de Hollandse Nieuwe, vangst 2021. Dit jaar ging het eerste vaatje naar vaccinatiemedewerkers van alle GGD’en, als blijk van waardering.

Promodukties levert een bijdrage in de vorm van charmante Haring Meisjes.

Veilig terug het OV in met z'n allen

Het wordt weer snel drukker in het OV. Om de reiziger welkom (terug) te heten en op een veilige manier te laten reizen, deelt Promodukties recyclebare R-net mondkapjes uit op de busstations.

Een succes maken van je introductie?

Wij weten precies hoe. Benieuwd? Bel ons of stel je vraag.

Spierpijn nu de sportscholen weer geopend zijn?

Geen nood. Om te vieren dat de sportscholen weer open zijn, zet Melkunie onze Showroomwagen in om sporters te verwennen met een heerlijke sportmassage en een Proteïne drankje.

LED wagen voor Save Tibet in Den Haag

De digitale reclamewagen is een ideaal opvallend promotie medium voor bewegend beeld. Dankzij een dubbelzijdig led-scherm is de boodschap over jouw product of merk overal te zien. Waar andere reclame-uitingen wel eens door slecht buitenlicht minder zichtbaar worden, heeft deze LED wagen hier geen last van. We brengen hierdoor iedere video of slideshow tot op de stoep van de doelgroep.

 Jouw naam op het raam

Naast de traditionele boekentas in de vlaggenmast, kun je ook een gepersonaliseerde boodschap op je raam plakken voor je geslaagde zoon of dochter!


Raambanners.nl zet een mobiel billboard in om dit unieke concept te promoten bij de doelgroep.

Domino's actie met 1,5 meter afstand

Domino’s kwam met een leuke actie waarbij mensen een gratis pizza diner voor twee personen konden winnen. In samenspraak met Promodukties kwam het idee om door de parken van Amsterdam te fietsen met de promobikes en dan een spel te spelen. Elke bezoeker kon de prijs winnen. Je moest alleen van je tegenstander winnen met touwtje trekken.

Een succes maken van je introductie?

Wij weten precies hoe. Benieuwd? Bel ons of stel je vraag.
arrow_drop_up arrow_drop_down