Voorbeelden van voorlichtingscampagnes

Overheid stuurt vliegtuigjes de lucht in voor 1,5 meter campagne

Met in totaal vier vliegtuigen wordt de Nederlandse kust, de Wadden en de Friese Meren bediend. Aan ieder vliegtuigje hangt een enorm doek met daarop in koeienletters geschreven: houd 1,5 meter afstand.

Digicars voor het goede doel

Onze buitenreclame met digicars heeft gezorgd voor een creatieve, ludieke actie voor het goede doel. Voor het promoten van de boodschap: “Stop de kaartverkoop van dolfijnenattracties!” heeft Promodukties een mooie bijdrage geleverd.


Voorbijgangers maakten foto’s en video’s om de petitie massaal online te delen.  Mede daardoor zijn ruim 263.500 handtekeningen overhandigd. Absoluut een geslaagde actie voor World Animal Protection.

Voor het Provinciehuis om de wasbeer te redden

Om de wasbeer te redden kiest Stichting Aap ervoor om een Mobiel Billboard voor de deur van het Provinciehuis Gelderland te plaatsen. Eerder is daar besloten om de wasberen te mogen schieten, iets waar Stichting Aap op tegen is. Aangezien er geen gehoor wordt gegeven aan een gesprek hierover, wordt de boodschap op deze manier goed zichtbaar  voor het Provinciehuis, en alle voorbijgangers. Zo ook voor de pers en heeft het o.a. een mooi artikel in de Telegraaf opgeleverd.

 

Een succes maken van je introductie?

Wij weten precies hoe. Benieuwd? Bel ons of stel je vraag.

"No place for sex trafficking" campagne in Amsterdam

Met een felgroene Hotelkamer experience op het Rokin was de campagne “No place for sex trafficking” niet te missen voor het publiek. Eenmaal in de hotelkamer werden bezoekers geconfronteerd met verschillende waargebeurde verhalen van slachtoffers. Het geschoten foto en filmmateriaal wordt online ingezet. Daarnaast werden er door Promodukties honderden flyers uitgedeeld aan taxichauffeurs en hotelpersoneel. Niemand kan om deze boodschap heen!

Etos sampling campagne voor een betere weerstand

Voor de bekendmaking van de Etos-adviseren over wintervirussen, is een grote sampling campagne bedacht. De gebrande Promo Unit en bakfietsen van Promodukties zijn ingezet. Ons promotieteam deelt hierbij 60.000 zakdoekjes uit op vier drukke NS Stations en een pretpark. Deze buitenreclame zorgt voor positieve aandacht en een impactvolle OOH-actie.

LED wagen voor Save Tibet in Den Haag

De digitale reclamewagen is een ideaal opvallend promotie medium voor bewegend beeld. Dankzij een dubbelzijdig led-scherm is de boodschap over jouw product of merk overal te zien. Waar andere reclame-uitingen wel eens door slecht buitenlicht minder zichtbaar worden, heeft deze LED wagen hier geen last van. We brengen hierdoor iedere video of slideshow tot op de stoep van de doelgroep.

Spoony: groenten eten is kinderspel

De nieuwe soep van Spoony maakt groente eten weer een kinderspel. Promodukties zorgde er voor dat ze in de supermarkt te vinden waren met een leuk tekenwedstrijd en sampels of Spoony’s soep.

Een succes maken van je introductie?

Wij weten precies hoe. Benieuwd? Bel ons of stel je vraag.
arrow_drop_up arrow_drop_down