Product promoten of introduceren? Check deze voorbeelden

Voorbeelden van productintroducties & promoties

Sta je op het punt om een nieuw product te introduceren? Of wil je een bestaand product nieuw leven inblazen? Met de juiste promotie nemen je naamsbekendheid én je sales aanzienlijk toe. Promodukties weet als geen ander hoe je producten of diensten bij de doelgroep brengt. Bekijk hieronder voorbeelden van geslaagde product promoties.

Orangina & Koningsdag. Een logische combinatie

Om Koningsdag goed te vieren, deelt Orangina ter promotie duizenden ijskoude flesjes uit in de parken van Amsterdam. Met de elektrische bakfiets kun je gemakkelijk zware ladingen meenemen naar de parken van Amsterdam. 

Riant is klaar met windowshopping

Riant vraagt zich af of we niet klaar zijn met ‘windowshopping’. Om dit statement naar buiten te brengen, is de showroomwagen omgetoverd naar een rijdende etalage met de nieuwste design meubels. Zo zien inwoners van Breda en omstreken alvast een voorproefje van de nieuwe collectie en kunnen ze meteen een afspraak inplannen. 

Winkelcentrum Leidsche Rijn verrast winkeliers en publiek

Winkelcentrum Leidsche Rijn bestaat 3 jaar en wie jarig is trakteert. De lokale winkelier maar ook het winkelend publiek, wordt verrast door het feestelijk uitgedoste promotieteam. De elektrische reclame bakfiets biedt ruimte voor de zeer gewilde Goodiebags.

Een succes maken van je productintroductie?

Wij weten precies hoe. Benieuwd? Bel ons of stel je vraag.

Jouw naam op het raam

Naast de traditionele boekentas in de vlaggenmast, kun je ook een gepersonaliseerde boodschap op je raam plakken voor je geslaagde zoon of dochter! Raambanners.nl zet een mobiel billboard in om dit unieke concept te promoten bij de doelgroep.

Spierpijn nu de sportscholen weer open zijn?

Geen nood. Om te vieren dat de sportscholen weer open zijn, zet Melkunie onze Showroomwagen in om sporters te verwennen met een heerlijke sportmassage en een Proteïne drankje.

Uitdagende lancering beautymerk

Florena Fermented Skincare is een nieuw beautymerk dat bloemen gebruikt voor al haar producten. Maar hoe lanceer je in deze tijd, op een veilige manier, een nieuw beautymerk? Met een elektrische bakfiets en een showroomwagen die ondergedompeld zijn in echte bloemen natuurlijk!

Het PR Bureau schakelde Promodukties in om met een roadshow langs redacties en influencers te gaan voor de introductie van deze nieuwe producten.

Graffiti wall voor Prime Video's Amazon Original "The Boys"

Het tweede seizoen van Prime Video’s Amazon Original “The Boys” is vanaf 4 sept 2020 te streamen. Om dit te vieren vroeg Initiative Promodukties om op een high traffic locatie in het land een reuze graffiti uiting te maken. Na een lang vergunningstraject en weken creatieve voorbereiding, kon de graffitiartiest eindelijk aan de slag in het centrum van Rotterdam. En dat bleef niet onopgemerkt…

Een succes maken van je productintroductie?

Wij weten precies hoe. Benieuwd? Bel ons of stel je vraag.