Buitenreclame voor het goede doel!

Guerilla Marketing met de digicar van fieldmarketingbureau Promodukties.

Buitenreclame voor het goede doel!

Opnieuw een ludieke actie voor een goed doel, World Animal Protection. Promodukties heeft een mooie bijdrage geleverd in het promoten van de boodschap: “Stop de kaartverkoop van dolfijnenattracties!”. Onze digicars hebben gezorgd voor het goed zichtbaar maken van deze actie. Voorbijgangers maakten foto’s en video’s en zo werd de petitie massaal ondertekend. Online kreeg de actie tegen dolfijnenleed ook veel aandacht. Mede daardoor werden deze dag ruim 263.500 handtekeningen overhandigd aan de aanbieder van dolfijnenattracties.

Een creatieve, opvallende uiting en zeker een geslaagde actie voor zowel World Animal Protection als Promodukties.



This error message is only visible to WordPress admins

Warning: The account for promodukties needs to be reconnected.
Due to Instagram platform changes on March 2, 2020, this Instagram account needs to be reconnected to allow the feed to continue updating. Reconnect on plugin Settings page