Voorbeelden: genereer meer sales met de juiste campagn | Promodukties

Voorbeelden van campagnes voor meer sales

Instore proeverij voor een heerlijk drankje

Charlies Natural! Dit is echt n lekker drankje met ‘no fake stuff’ dat je echt geproefd moet hebben! Om de sprekende transparante flessen van Charlies goed uit te laten komen, produceerde Promodukties custom made standjes gemaakt van fruitkistjes. Een enorm opvallende verschijning waar je niet omheen kan in de winkel!

Weggeefactie Snickers op de huishoudbeurs

In opdracht van MARS organiseerde Promodukties tijdens de Huishoudbeurs 2016 een grootschalige weggeefactie. Bij de hoofdentree stond een Mini Cooper gevuld met de Mini’s van Snickers. Deze Mini’s werden aan alle ca. 250.000 arriverende en vertrekkende bezoekers weggegeven. Daarnaast konden er ook nog twee Mini Coopers gewonnen worden! Het enthousiaste promotieteam legde de bezoekers uit hoe deelname aan de actie werkte. Ondertussen konden zij alvast genieten van de heerlijke Mini van Snickers.

Cashloos betalen met Tikkie op Koningsdag

Ook op de vrijmarkt is het fijn als je cash loos kan betalen met Tikkie natuurlijk! Om dit onder de aandacht te brengen in het feestgedruis, zette ABN Amro de bakfietsen van Promodukties in. Een opvallend mobiel medium dat overal tussendoor kan en waar je de voorraad Tikkie Displays gemakkelijk in kan meenemen!

Een succes maken van je introductie?

Wij weten precies hoe. Benieuwd? Bel ons of stel je vraag.
Windplakken nieuwe vestiging Bijenkorf

Wildplakken voor Red Bull's 'The Future of Soul Concerten'

Ter aankondiging van Red Bull’s The Future of Soul concerten, verzorgde Promodukties een wildplakcampagne speciaal gericht op de belangrijkste muziek venues van Amsterdam. Verschillende uitingen werden bij elkaar geplakt en trekken de aandacht in de stad. Dichter bij de doelgroep kunt u haast niet komen.

Guerrilla marketing voor droomhuizen Amsterdam

Droomhuis gevonden in Amsterdam? Met een opvallende guerrilla marketing campagne zorgt de Rabobank voor meer hypotheekaanvragen. 


Door de hele stad is reversed graffiti gespoten, ook voor huizen die te koop staan. Nieuwe huiseigenaren kunnen deze boodschap dan ook echt niet missen. Het nummer staat erbij, dus handig om zo snel in gesprek te komen met de Rabobank!

Een succes maken van je introductie?

Wij weten precies hoe. Benieuwd? Bel ons of stel je vraag.