Product sampling: proeven is geloven
met je product
Natuurlijk is het genereren van sales een belangrijk doel van product sampling. Niet alleen direct na het proeven, maar vooral ook op de lange termijn. De consument moet elke keer weer terugkomen om het product opnieuw aan te schaffen.
Maar een sampling actie kan nog veel meer zijn dan een verkooptactiek. Met de juiste aanpak maak je er meteen een merkactivatie van. Dan kan voor nieuwe producten, maar ook voor bestaande producten. Je introduceert niet alleen je product, maar bouwt meteen een band op met je doelgroep.
Promodukties denkt hier graag over mee. Want voor die verbinding is het ook belangrijk dat je gebruikmaakt van de juiste promotors, de juiste kleding en de juiste boodschap. Promodukties heeft meer dan 30 jaar ervaring als merkactivatie bureau en heeft meer dan genoeg ideeën. Benieuwd? Neem dan contact met ons op.
Hieronder zie je enkele voorbeelden van sampling, productintroducties en productpromoties verzorgd door Promodukties. Deze acties hebben allemaal gezorgd voor een succesvolle (her)lancering van een product.
Is je product niet geschikt voor consumptie? Ook dan is een sampling bijzonder geschikt om je product te introduceren. In plaats van te laten proeven, geef je de consumenten een productdemonstratie. Ze zien hoe het werkt, én krijgen direct de kans om het product zelf uit te proberen. Ze ervaren dan direct het gemak van je product en zien direct voor zich hoe dit een dagelijks probleem oplost. Sales gegarandeerd!
met je product