Guerrilla Marketing voor droomhuizen Amsterdam

guerrilla marketing droomhuizen Amsterdam Promodukties

Guerrilla Marketing voor droomhuizen Amsterdam

Droomhuis gevonden in Amsterdam? Met een opvallende Guerrilla Marketing campagne zorgt de Rabobank voor meer hypotheekaanvragen.

Door de hele stad is reversed graffiti gespoten, ook voor huizen die te koop staan. Nieuwe huiseigenaren kunnen deze boodschap dan ook echt niet missen. Het nummer staat erbij, dus handig om zo snel in gesprek te komen met de Rabobank!

Zoek niet verder.. met Reversed (of green) graffiti plaatst Promodukties honderden uitingen in de Stad.  Op High traffic locaties in de meest relevante stadsdelen en af en toe voor een huis dat te koop staat! 😉

Neem vrijblijvend contact met ons op.

0204609007
info@promodukties.nl

 

 

Meer suggesties om ook jouw merk optimaal in beeld te brengen:

 

Meer campagnevoorbeelden van Guerrilla Marketing 

Unieke campagnes, zoals Guerrilla Marketing, PR stunts of andere ludieke acties hebben allemaal het doel om zoveel mogelijk gezien te worden. Of ter plekke, of door pers of via social media. De insteek is, dat als het in ‘het echt’ gebeurt, dit de meeste traffic genereert. Het is wel van belang om van te voren goed te weten hoe je je doelgroep wilt bereiken. Aarzel niet om contact op te nemen voor advies.

Ervaringen

Met de 30 jaar ervaring weet Promodukties het belang om het ‘Point of Sale’ naar de doelgroep te brengen. Op de weg, op festivals, in drukke winkelstraten en zelfs op het water zijn er mogelijkheden voor unieke fieldmarketingacties. Gedurende deze tijd heeft Promodukties een ruim aanbod aan eigen (digitale) mobiele billboards opgebouwd waarmee veel campagnes gerealiseerd worden.  Zoals reclamefietsen (abrifietsen), segways en bakfietsen.  Hierdoor breng je de reclameboodschap naar de doelgroep.

 

In combinatie met

Voor meer promotie-ideeën zie: Mobiele Billboards en reclame bakfietsen. Deze mobiele reclame voertuigen lenen zich goed om te combineren met het uitdelen van samples of het uitdelen van flyers. Zodoende creëert de brandactivation visibility bij de doelgroep EN wordt er iets fysiek meegegeven. Daarmee bereik je een grote impact als positief resultaat!
Zie op LinkedIn een actie waarbij een LED scherm van Promodukties is ingezet.