Guerrilla actie Foodreporter in Amsterdam

Promodukties assisteerde Foodreporter bij een guerrilla actie met een hoog PR-gehalte. Op verschillende locaties in de binnenstad van Amsterdam werden honderden witte voetafdrukken geplakt. De voetafdrukken verwezen naar mannen- en vrouwenschoenen die samen een dans deden. Een professionele fotograaf maakte prachtige foto’s als promotiemateriaal, waarna Promodukties de stickers weer netjes verwijderde. De stickers van Foodreporter verwezen naar 24H Pressroom: een 24 uurs kookmarathon in restaurant Pressroom Amsterdam van het INK Hotel. Een actie voor Dance4Life die plaatsvond van zondag 13 tot maandag 14 maart.

Neem vrijblijvend contact met ons op:

0204609007
info@promodukties.nl

Meer suggesties om ook jouw merk optimaal in beeld te brengen:
VEEL WAAR VOOR JE (MARKETING) GELD!

Ben jij bereid om met jouw campagne de grenzen op te zoeken en buiten de meest begane paden te gaan? Wij ook! Promodukties heeft jarenlang ervaring op het gebied van guerrilla marketing en ludieke acties op straat. Van het bestormen van de straten met Star Wars Stormtroopers, het bouwen en plaatsen van blow-ups/spectaculars voor Android, de Haarlemmerstraat volhangen met was voor Ecover of het beamen/projecteren van gebouwen voor Nike! Liever wat sneller en eenvoudiger een actie opzetten? Denk dan aan green (of reversed / clean) graffiti, wildplakken of zadelhoesjes plaatsen.

GUERRILLA EN LUDIEKE ACTIES VOORBEELDEN

Met deze vorm van creatieve buitenreclame zorg je ervoor dat jouw merk, product of boodschap in het straatbeeld te zien is en kun je ook op social media  en online een groot bereik genereren. Bekijk vooral onze voorbeelden zoalsVliegtuigjes in de lucht“, “Droomhuizen Amsterdam of  Wildplak Campagne” 

 


Breng jouw boodschap maximaal in beeld door middel van (Digitale) Mobiele Media

Dankzij het grote (digitale) mobiele media-aanbod, gaat geen reclamemoment verloren. De wagens, bakfietsen, promobikes en DigiCars brengen jouw boodschap bij de doelgroep, waar dan ook!

Bekijk vooral onze campagnes die gebruik maken van (Digitale) Mobiele Media zoals “Save Tibet“, “Domino’s actie” en “Walking Billboards