Online content creatie
De best bekeken ‘online content’ wordt gecreëerd door foto- en/of videomateriaal te gebruiken, dat is opgenomen in de fysieke wereld.

 

Promodukties heeft inmiddels decennia ervaring met het neerzetten van merkactivaties, op straat, events of de winkelvloer. Welke online ook veel kwalitatief bereik genereren. Het mes snijdt aan twee kanten: door met 1 actie zowel direct als indirect mensen te bereiken. Direct bereik op straat middels de 1 op 1 communicatie en indirect bereik door de content te gebruiken op de (eigen) online content kanalen!

Ons aanbod
Productintroductie voor Method
INSTORE

Op de winkelvloer gebeurt het voor veel merken. Dus ook wanneer er online content wordt gecreëerd, is de duidelijke link met de retailer gewenst. Retailers zijn zeer gefocust op innovatie en staan verrassend open voor ludieke campagnes op de winkelvloer.

OUTSTORE

Sommige activaties voer je liever wat verder van de winkel uit. Als er veel ruimte nodig is of als er heel veel mensen op de been worden gebracht, zijn buitenlocaties het meest geschikt.

EVENT

Een groot voordeel van events is de grote aantallen van homogene doelgroep die aanwezig is. Het moment om iets bijzonders te doen en vast te leggen om er als online content mee aan de haal te gaan.

Meer informatie

Online content is geschikt voor zowel instore als outstore acties en events. Samen met één of meerdere ervaren acteurs en entertaiers wordt de campagne tot een succes gemaakt. Promodukties beschikt over een groot en divers fieldmedewerkers bestand, passend bij de verschillende profielen.

 

Promodukties denkt graag met je mee over de mogelijkheden voor jouw product of merk.

 

Sony, Heineken en Chocomel gingen je al voor! Bekijk ook hier op youtube een eerdere campagne waar Promodukties aan heeft meegewerkt, onze guerilla marketing acties of ons aanbod hieronder.