Offline Mini Events

De best bekeken ‘online content’ wordt gecreëerd door foto – videomateriaal te gebruiken dat is ogenomen in de fysieke wereld. Promodukties heeft inmiddels decennia ervaring met neerzetten van merkactivaties (op straat, op events of op de winkelvloer) die ook online veel kwalitatief bereik genereren. Het mes snijdt aan twee kanten: Direct bereik op straat middels de 1 op 1 communicatie en indirect bereik door de content te gebruiken op (eigen) online en social kanalen!

Sony, Heineken en Chocomel gingen u voor!

 

Bekijk ook onze guerilla marketing acties en mobiele billboards voor de uitvoer.

 

Neem vrijblijvend contact met ons op:

0204609007
info@promodukties.nl

 

Ons aanbod

INSTORE

Op de winkelvloer gebeurt het voor veel merken. Dus ook wanneer er online content wordt gecreëerd, is de duidelijke link met de retailer gewenst. Retailers zijn zeer gefocust op innovatie en staan verrassend open voor ludieke campagnes op de winkelvloer.

OUTSTORE

Sommige activaties voer je liever wat verder van de winkel uit. Als er veel ruimte nodig is of als er heel veel mensen op de been worden gebracht, zijn buitenlocaties meest geschikt.

EVENT

Een groot voordeel van events is de grote aantallen van homogene doelgroep die aanwezig is. Het moment om iets bijzonders te doen en vast te leggen om er als online content mee aan de haal te gaan.