Flyeren: een simpel en doeltreffend reclame-instrument
Creëer reuring voor je opening
Bij een flyer campagne is het belangrijk dat alles klopt. Van de boodschap op de flyer, tot de promotiemedewerkers die ze uitdelen. Tijdens het flyeren ben je niet alleen iets aan het uitdelen, je creëert contactmomenten met je doelgroep.
Daarom kijkt Promodukties bij het samenstellen van het flyerteam, onder andere naar leeftijd en geslacht. Promoot je een nieuw huishoudmiddel voor vrouwen tussen de 35 en 55? Dan zorgen we dat de flyeraars ook in die leeftijdscategorie vallen.
Wil je studenten aanspreken? Dan selecteren we juist jongere flyeraars. Zo zorgt Promodukties ervoor dat elk element van de campagne klopt.
De aanpak van Promodukties werpt keer op keer zijn vruchten af. Hieronder enkele voorbeelden van succesvolle campagnes.
Zo bereik je iedereen
We hebben alleen je mailadres en voornaam nodig. Bekijk direct alle tarieven voor Flyeren.
Het uitdelen van flyers is perfect te combineren met een reclame bakfiets of een instore tasting. Met een reclame bakfiets trek je nog meer aandacht én neem je gemakkelijk een voorraad flyers mee. Vergroot gemakkelijk je werkgebied.
Flyeren werkt ook perfect voor het promoten van een instore promotie. Zonder flyers bereik je vooral consumenten die al in de winkel zijn. Met een flyeractie in de omgeving van de winkel zorg je gemakkelijk voor meer traffic.