Voorlichtingscampagne vervoersbedrijf

In opdracht van PHD voert Promodukties deze zomer een grootschalige Promobikes voorlichtingscampagne uit voor het Amsterdamse OV vervoersbedrijf GVB. Uit onderzoek blijkt dat dagjes mensen, zodra ze de trein uitstappen op Amsterdam CS, heel veel kilometers maken te voet. GVB wil graag duidelijk maken dat deze ‘reistijd’ makkelijk gehalveerd kan worden, door een bus of tram te pakken. Scheelt ook nog eens in vermoeide voeten aan het einde van de dag. Met een goede informatieve campagne brengt Promodukties deze boodschap luid en duidelijk naar de doelgroep toe. Precies daar waar het relevant is!

Promodukties heeft landelijk voor meerdere OV bedrijven campagnes gevoerd. Ook interesse in een informatieve- of een voorlichtingscampagne? Neem vrijblijvend contact op:

0204609007
info@promodukties.nl

Meer suggesties om ook jouw merk optimaal in beeld te brengen:
Breng jouw boodschap maximaal in beeld door middel van (Digitale) Mobiele Media

Dankzij het grote (digitale) mobiele media-aanbod, gaat geen reclamemoment verloren. De wagens, bakfietsen, promobikes en DigiCars brengen jouw boodschap bij de doelgroep, waar dan ook!

Bekijk vooral onze campagnes die gebruik maken van (Digitale) Mobiele Media zoals “Save Tibet“, “Domino’s actie” en “Walking Billboards