Voorlichtingscampagne OV vervoersbedrijf

Promobikes voorlichtingscampagne vervoersbedrijf

In opdracht van PHD voert Promodukties deze zomer een grootschalige Promobikes voorlichtingscampagne uit voor het Amsterdamse OV vervoersbedrijf GVB. Uit onderzoek blijkt dat dagjes mensen, zodra ze de trein uitstappen op Amsterdam CS, heel veel kilometers maken te voet. GVB wil graag duidelijk maken dat deze ‘reistijd’ makkelijk gehalveerd kan worden, door een bus of tram te pakken. Scheelt ook nog eens in vermoeide voeten aan het einde van de dag. Met een goede informatieve campagne brengt Promodukties deze boodschap luid en duidelijk naar de doelgroep toe. Precies daar waar het relevant is!

Voor meer promotie-ideeën zie: Mobiele Billboards en reclame bakfietsen of kijk op LinkedIn.

Promodukties heeft landelijk voor meerdere OV bedrijven campagnes gevoerd. Ook interesse in een informatieve- of een voorlichtingscampagne? Neem vrijblijvend contact op:

0204609007
info@promodukties.nl

 


 

“JOUW MERK MIDDEN IN DE DOELGROEP”

 

Promodukties brengt merken in persoonlijk contact met de consument! Door inzet van onze enthousiaste promotieteams en ‘mobiele media’, genereer je meer sympathie, naamsbekendheid, traffic en sales voor jouw product, dienst of winkel. Deze kennis en media werken ook uitstekend bij een voorlichtingscampagne. 

 

Met de uitgebreide kennis en ervaring opgedaan in de afgelopen 30 jaar, zorgt Promodukties ervoor dat jouw product op impactvolle wijze bij de doelgroep terecht komt. Onze promotieteams leggen persoonlijk contact met jouw doelgroep, al dan niet gebruik makend van onze eigen (fotogenieke) mobiele media (denk aan DigiCars, Mobiele Billboards, Promobikes of branded Bakfietsen). Échte ervaringen zorgen voor een positiever imago bij de consument, wat weer resulteert in meer traffic en meer verkoop!