Voorbeelden: breng je boodschap met sympathie | Promodukties

Voorbeelden van sympathie campagnes

Aandacht voor kinderen in Afganistan

Met tweehonderd rode vliegers op Scheveningen trapt  Save the Children het tekenen van de petitie voor kinderen in Afghanistan af. Deze opvallende campagne was een aandachtstrekker voor de pers om op deze wijze zo snel mogelijk handtekeningen te verzamelen. Kort daarop worden deze aangeboden aan de Tweede Kamer. 

"No place for sex trafficking" campagne in Amsterdam

Met een felgroene Hotelkamer experience op het Rokin was de campagne “No place for sex trafficking” niet te missen voor het publiek. Eenmaal in de hotelkamer werden bezoekers geconfronteerd met verschillende waargebeurde verhalen van slachtoffers. Het geschoten foto en filmmateriaal wordt online ingezet. Daarnaast zijn er honderden flyers uitgedeeld aan taxichauffeurs en hotelpersoneel. Niemand kan om deze boodschap heen!

LED wagen voor Save Tibet protesten

De digitale reclamewagen is een ideaal opvallend promotie medium voor bewegend beeld. Dankzij een dubbelzijdig led-scherm is de boodschap over jouw product of merk overal te zien. Waar andere reclame-uitingen wel eens door slecht buitenlicht minder zichtbaar worden, heeft deze LED wagen hier geen last van. We brengen hierdoor iedere video of slideshow tot op de stoep van de doelgroep.

Een succes maken van je introductie?

Wij weten precies hoe. Benieuwd? Bel ons of stel je vraag.

Think global, act local. Zo lokaal komt niet vaak voor

Globally komen we vrijwel nooit verder dan onze buurlanden maar zo ‘lokaal’ als deze Paascampagne, komt ook weer niet vaak voor! 😉


Gemeente Aalsmeer vroeg ons mee te denken over een Corona proof viering van de lokale speeltuin. Geen samenscholing van mensen op het plein in deze tijden, dus een huis aan huis aardigheidje rond brengen in de buurt. Een zeer gewaardeerd gebaar passend in deze tijd. 

Promotie van een nieuwe vestiging

Domino's actie met 1,5 meter afstand

Domino’s kwam met een leuke actie waarbij mensen een gratis pizza diner voor twee personen konden winnen. In samenspraak met Promodukties kwam het idee om door de parken van Amsterdam te fietsen met de promobikes en dan een spel te spelen. Elke bezoeker kon de prijs winnen. Je moest alleen van je tegenstander winnen met touwtje trekken.

Oranjefonds brengt met LED wagen berichten rond

Het OranjeFonds brengt met een LEDwagen hartverwarmende berichten rond. Tijdens de coronatijd hebben mensen lieve berichten voor familie en vrienden achter gelaten op de website van het OranjeFonds. Om dit landelijk naar degene toe te brengen voor wie ze zijn bedoeld, is daarom voor dit mobiele billboard gekozen. Dankzij het enthousiasme van de ontvangers was deze opdracht een eer om aan mee te werken. Bekijk de video.

Een succes maken van je introductie?

Wij weten precies hoe. Benieuwd? Bel ons of stel je vraag.