Sympathieke informatieve actie verbouwing Amstelveenlijn

Sympathieke informatieve actie verbouwing Amstelveenlijn

Project Amstelveenlijn gaat hard aan de slag om de lijn te vernieuwen.

Gemeente Amsterdam wil zoveel mogelijk reizigers laten genieten van de sympathieke informatieve actie over de verbouwing van de Amstelveenlijn. Reizigers ontvingen daarom een heerlijke krakeling en een informatieflyer om dit bekend te maken.

Neem vrijblijvend contact met ons op:

0204609007
info@promodukties.nl

Meer suggesties om ook jouw merk optimaal in beeld te brengen:
FLYEREN IS EEN SIMPEL, MAAR EFFECTIEF RECLAME INSTRUMENT.

Als de call to action klopt, is de flyer een zeer nuttig middel om informatie over te dragen, sympathieke actie informeren of traffic te genereren. Promodukties denkt graag mee over de inhoud en beschikt over een groot bestand aan enthousiaste flyeraars door het hele land!

Bekijk vooral onze campagnes die gebruik maken van flyeraars zoals “Anytime fitness“, “Starbucks en “Hartstichting


VEEL WAAR VOOR JE (MARKETING) GELD!

Ben jij bereid om met jouw campagne de grenzen op te zoeken en buiten de meest begane paden te gaan? Wij ook! Promodukties heeft jarenlang ervaring op het gebied van guerrilla marketing en ludieke acties op straat. Van het bestormen van de straten met Star Wars Stormtroopers, het bouwen en plaatsen van blow-ups/spectaculars voor Android, de Haarlemmerstraat volhangen met was voor Ecover of het beamen/projecteren van gebouwen voor Nike! Liever wat sneller en eenvoudiger een actie opzetten? Denk dan aan green (of reversed / clean) graffiti, wildplakken of zadelhoesjes plaatsen.

GUERRILLA EN LUDIEKE ACTIES VOORBEELDEN

Met deze vorm van creatieve buitenreclame zorg je ervoor dat jouw merk, product of boodschap in het straatbeeld te zien is en kun je ook op social media  en online een groot bereik genereren. Bekijk vooral onze voorbeelden zoals”Vliegtuigjes in de lucht“, “Droomhuizen Amsterdam” of  “Wildplak Campagne