OranjeFonds brengt met LEDwagen berichten rond

iedereen voor het raam voor persoonlijke boodschap in corona tijd

OranjeFonds brengt met LEDwagen berichten rond

Het OranjeFonds brengt met een LEDwagen hartverwarmende berichten rond. Tijdens de coronatijd hebben mensen lieve berichten voor familie en vrienden achter gelaten op de website van het OranjeFonds. Om dit landelijk naar degene toe te brengen voor wie ze zijn bedoeld, is daarom voor dit mobiele billboard gekozen. Dankzij het enthousiasme van de ontvangers was deze opdracht een eer om aan mee te werken.

Neem vrijblijvend contact met ons of klik hier voor het filmpje.

0204609007
info@promodukties.nl

 

MEER SUGGESTIES OM OOK JOUW MERK OPTIMAAL IN BEELD TE BRENGEN:

 

Breng jouw boodschap maximaal in beeld met LED wagens

De digitale reclamewagen is een ideaal opvallend promotie medium voor bewegend beeld. Dankzij een dubbelzijdig led-scherm is de boodschap over jouw product of merk overal te zien. Waar andere reclame-uitingen wel eens door slecht buitenlicht minder zichtbaar worden, heeft deze LED wagen hier geen  last van. We brengen hierdoor iedere video of slideshow tot op de stoep van de doelgroep! Zie ook onze Digicars

Bekijk vooral onze campagnes met ledwagen zoals “Save Tibet“, “Winkelcentrum Oostpoort” en “De dag van je leven


 

GUERRILLA EN LUDIEKE ACTIES VOORBEELDEN

Met deze vorm van creatieve buitenreclame zorg je ervoor dat jouw merk, product of boodschap in het straatbeeld te zien is en kun je ook op social media  en online een groot bereik genereren. Bekijk vooral onze voorbeelden.

IN COMBINATIE MET

Sommige guerrilla marketing acties of vormen van buitenreclame / straatreclame nodigen uit om deze aan te vullen met een flyer– of samplingactie. Hiervoor beschikt Promodukties over een grote en diverse poule van fieldmedewerkers/promotieteams en mobiele media om de boodschap over te brengen.

Voor meer promotiesuggesties, zie: Promotieteams en Mupi. Bekijk via LinkedIn en YouTube campagne voorbeelden.

Promodukties denkt uiteraard graag met je mee over de mogelijkheden voor jouw merk of product.