virtual-reality-actie-vpro Promodukties

“Onzichtbaar Nederland” virtual reality actie

Voor de promotie van de VPRO-televisieserie Onzichtbaar Nederland mochten wij Nederland een virtual reality actie aanbieden welke liet zien hoe de steden er in de toekomst uit gaan zien. Met behulp van een virtual reality bril kon iedereen gratis deze bijzondere reis door en boven de stad ervaren. Erg spectaculair gemaakt door de VPRO en passanten werden totaal verrast door de effecten en hoe echt het voelde daarin aanwezig te zijn.

Neem vrijblijvend contact met ons op:

0204609007
info@promodukties.nl

Meer suggesties om ook jouw merk optimaal in beeld te brengen:
BEURZEN & EVENTS BIEDEN EEN IDEAAL MOMENT VOOR EEN LANG EN IMPACTVOL CONTACTMOMENT.

Op beurzen en events komen grote aantallen doelgroepen die openstaan voor interactie. Simpelweg, omdat ze geen haast hebben. Een ideaal moment dus voor een goed contactmoment met je consument. Daarnaast heeft Promodukties al 30 jaar ervaring met beursstandbouw. De aankleding, de branding en het personeel van een beurs of event, bepalen in grote mate de uitstraling naar het publiek toe.

Bekijk vooral onze campagnes die gebruik maken van (straat) acteurs & Entertainment zoals “Heineken armbandjes”, “T-Mobile en Desperado’s” en “BP PARALYMPICS


VEEL WAAR VOOR JE (MARKETING) GELD!

Ben jij bereid om met jouw campagne de grenzen op te zoeken en buiten de meest begane paden te gaan? Wij ook! Promodukties heeft jarenlang ervaring op het gebied van guerrilla marketing en ludieke acties op straat. Van het bestormen van de straten met Star Wars Stormtroopers, het bouwen en plaatsen van blow-ups/spectaculars voor Android, de Haarlemmerstraat volhangen met was voor Ecover of het beamen/projecteren van gebouwen voor Nike! Liever wat sneller en eenvoudiger een actie opzetten? Denk dan aan green (of reversed / clean) graffiti, wildplakken of zadelhoesjes plaatsen.

GUERRILLA EN LUDIEKE ACTIES VOORBEELDEN

Met deze vorm van creatieve buitenreclame zorg je ervoor dat jouw merk, product of boodschap in het straatbeeld te zien is en kun je ook op social media  en online een groot bereik genereren. Bekijk vooral onze voorbeelden zoalsVliegtuigjes in de lucht“, “Droomhuizen Amsterdam of  Wildplak Campagne”