Productintroductie voor Method

Productintroductie voor Method

In opdracht van Method liet Promodukties klanten van de Albert Heijn XL kennismaken met de ecologische schoonmaakmiddelen. De producten van Method zijn exclusief bij de Albert Heijn te koop. De campagne is geen traditionele instore demonstratie, maar een bijzondere die past bij Method: ‘Maak kennis met de Master of Clean’. Het motto van Method: Poetsen wordt pure pret. Voor een impressie van de campagne, klik hier.

Neem vrijblijvend contact met ons op:
0204609007
info@promodukties.nl

Meer suggesties om ook jouw merk optimaal in beeld te brengen:
VEEL WAAR VOOR JE (MARKETING) GELD!

Ben jij bereid om met jouw campagne de grenzen op te zoeken en buiten de meest begane paden te gaan? Wij ook! Promodukties heeft jarenlang ervaring op het gebied van guerrilla marketing en ludieke acties op straat. Van het bestormen van de straten met Star Wars Stormtroopers, het bouwen en plaatsen van blow-ups/spectaculars voor Android, de Haarlemmerstraat volhangen met was voor Ecover of het beamen/projecteren van gebouwen voor Nike! Liever wat sneller en eenvoudiger een actie opzetten? Denk dan aan green (of reversed / clean) graffiti, wildplakken of zadelhoesjes plaatsen.

GUERRILLA EN LUDIEKE ACTIES VOORBEELDEN

Met deze vorm van creatieve buitenreclame zorg je ervoor dat jouw merk, product of boodschap in het straatbeeld te zien is en kun je ook op social media  en online een groot bereik genereren. Bekijk vooral onze voorbeelden zoalsVliegtuigjes in de lucht“, “Droomhuizen Amsterdam of  Wildplak Campagne” 

IN COMBINATIE MET

Sommige guerrilla marketing acties of vormen van buitenreclame / straatreclame nodigen uit om deze aan te vullen met een flyer– of samplingactie. Hiervoor beschikt Promodukties over een grote en diverse poule van fieldmedewerkers/promotieteams en mobiele media om de boodschap over te brengen.

Voor meer promotiesuggesties, zie: Promotieteams en Mupi. Bekijk via LinkedIn en YouTube campagne voorbeelden.

Promodukties denkt uiteraard graag met je mee over de mogelijkheden voor jouw merk of product.