Betoverende Intertoys actie o.a in Amersfoort

In opdracht van Intertoys ging Promodukties aan de slag om de nieuwe vestigingen van Intertoys in Leerdam, Hoorn en Amersfoort onder de aandacht te brengen. Dit gebeurde om een heel sprookjesachtige manier! De prins en prinses werden ingezet om kinderen én ouders uit te nodigen om een kijkje te komen nemen. In deze nieuwe winkels is een waar speelpaleis aanwezig voor kinderen en dit werd op een magische manier aan de doelgroep verteld. Deze actie was een ware attractie in het straatbeeld en leverde vele blije kinderen op die samen op de foto wilden met deze betoverende sprookjesfiguren.

Neem vrijblijvend contact met ons op:

0204609007
info@promodukties.nl

Meer suggesties om ook jouw merk optimaal in beeld te brengen:
INSTORE EN NEARSTORE PROMOTIES STAAT VOOR ‘ZELF ERVAREN IS GELOVEN!’

Hierbij gaat het er niet om of het om FMCG of om elektronische apparaten gaat. Als de consument op een leuke en spontane manier wordt aangesproken en het product wordt positief ontvangen, dan is de stap naar kopen zeer klein. Helemaal als er ook nog een interessante aanbieding is. Dat verklaart ook de zeer hoge sales conversies bij instore tastings en demonstraties.

Bekijk vooral onze campagnes die gebruik maken van instore en nearstore zoals “Spoony soep“, “Spa en “Promesso by Jacobs Douwe


(STRAAT) ACTEURS & ENTERTAINMENT ZORGEN VOOR OPVALLENDE BOODSCHAP OP STRAAT

Gebruik (straat) acteurs & entertainment om je boodschap op originele manier te brengen. Geen politie die bestraft maar een shoppinghost of straatartiest die met humor de mensen tips geeft en goed gedrag beloont.

Combineer een straatcoach met bijvoorbeeld een walking billboard of reclame bakfiets.

Bekijk vooral onze campagnes die gebruik maken van (straat) acteurs & Entertainment zoals “Superhelden in actie“, “Anytime fitness en “The bodygaurd