Abrifietsen bij klimaatmars voor Oxfam Novib

Abrifietsen bij klimaatmars voor Oxfam Novib

Quote van een tevreden klant na de inzet van Abrifietsen bij de klimaatmars:
“Fijn ploegje mensen ondanks de barre omstandigheden in de mensenmassa! Dachten goed mee en geen onvertogen woord. Dus dank ook van onze kant!”

Tijdens de Klimaatmars op 10 maart gingen 40.000 mensen in de stromende regen de straat op voor goed en eerlijk klimaatbeleid. De grootste klimaatdemonstratie in Nederland ooit! Dit mooie initiatief is o.a. genomen door Oxfam Novib.  

Neem vrijblijvend contact met ons op:

0204609007
info@promodukties.nl

Meer suggesties om ook jouw merk optimaal in beeld te brengen:
Breng jouw boodschap maximaal in beeld door middel van (Digitale) Mobiele Media

Dankzij het grote (digitale) mobiele media-aanbod, gaat geen reclamemoment verloren. De wagens, bakfietsen, promobikes en DigiCars brengen jouw boodschap bij de doelgroep, waar dan ook!

Bekijk vooral onze campagnes die gebruik maken van (Digitale) Mobiele Media zoals “Save Tibet“, “Domino’s actie” en “Walking Billboards


VEEL WAAR VOOR JE (MARKETING) GELD!

Ben jij bereid om met jouw campagne de grenzen op te zoeken en buiten de meest begane paden te gaan? Wij ook! Promodukties heeft jarenlang ervaring op het gebied van guerrilla marketing en ludieke acties op straat. Van het bestormen van de straten met Star Wars Stormtroopers, het bouwen en plaatsen van blow-ups/spectaculars voor Android, de Haarlemmerstraat volhangen met was voor Ecover of het beamen/projecteren van gebouwen voor Nike! Liever wat sneller en eenvoudiger een actie opzetten? Denk dan aan green (of reversed / clean) graffiti, wildplakken of zadelhoesjes plaatsen.

GUERRILLA EN LUDIEKE ACTIES VOORBEELDEN

Met deze vorm van creatieve buitenreclame zorg je ervoor dat jouw merk, product of boodschap in het straatbeeld te zien is en kun je ook op social media  en online een groot bereik genereren. Bekijk vooral onze voorbeelden zoalsVliegtuigjes in de lucht“, “Droomhuizen Amsterdam of  Wildplak Campagne”