Instore & Nearstore Promoties
Instore en nearstore promoties staat voor ‘zelf ervaren is geloven!’

 

Hierbij gaat het er niet om of het om FMCG of om electronische apparaten gaat. Als de consument op een leuke en spontane manier wordt aangesproken en het product wordt positief ontvangen, dan is de stap naar kopen zeer klein. Helemaal als er ook nog een interessante aanbieding is. Dat verklaart ook de zeer hoge sales conversies bij instore tastings en demonstraties.

Meer informatie en voorbeelden

Promodukties beschikt over een grote poule van ervaren instore fieldmederwerkers. Stuk voor stuk helpen zij graag om jouw merk te vertegenwoordigen en in het winkelmandje te krijgen van de consument!

 

Voor meer promotiesuggesties, zie: Sampling & Roadshows. Bekijk hier een eerdere nearstore actie die is uitgevoerd door Promodukties.

Ons aanbod
Fieldmarketing bureau Promodukties: Zorgt voor brand activation met sampling en promoteam.
INSTORE TASTINGS

Proeven is geloven en zo dicht op het POS is de beslissing om te kopen snel genomen. Zeker wanneer er een mooie aanbieding of ander voordeel aan vast zit.

Fieldmarketing bureau Promodukties: Zorgt voor brand activation met sampling en promoteam.
INSTORE DEMONSTRATIES

Niet alle producten kun je proeven uiteraard. Maar ook ‘zelf ervaren, is geloven’. Zorgvuldig geselecteerde en getrainde fieldmedewerkers van Promodukties worden de ambassadeurs van uw merk. Voor het winkelend publiek is het net alsof men te maken heeft met een medewerker van uw organisatie.

Fieldmarketing bureau Promodukties: Zorgt voor brand activation met sampling en promoteam.
SALES REFUND

Iedere instore demonstratie resulteert in een hogere sales conversie, wanneer er op dat moment een diepe korting wordt gegeven op het betreffende product. Een merk kan echter niet iedere week in de bonus zijn. Met een refund via de bankrekening kan dit probleem worden omzeild en hoeft en is bemoeienis van de retailer niet eens nodig.