diverse activaties

Merkactivatie passend bij jouw bedrijf!

 

Ruim aanbod van diverse (brand) activaties zorgen voor succesvolle communicatie passend bij jouw merk. Vakkundig en enthousiast personeel dat past bij jouw bedrijf, is de key van het succes van 1 op 1 communicatie. Promodukties beschikt over een groot en meest diverse promotieteamleden bestand. Afhankelijk van de campagne en de doelstellingen, wordt hieruit het ideale promotieteam samengesteld. Een campagne over een wasmiddel vraagt een ander profiel fieldmedewerker dan een make-up campagne. En een instore demonstratie of tasting vraagt een ander profiel dan een grote sampling campagne.

Ons aanbod
Charlies Natural Promodukties instore proeverij
instore tastings, promoties en demonstraties

Hierbij gaat het er niet om of het om FMCG of om elektronische apparaten gaat. Als de consument op een leuke en spontane manier wordt aangesproken en het product wordt positief ontvangen, dan is de stap naar kopen zeer klein. Helemaal als er ook nog een interessante aanbieding is. Dat verklaart ook de zeer hoge sales conversies bij instore tastings en demonstraties.

Online goede foto's social media Star Wars Promodukties
online content creatie

Voor het creëren van online content is het neerzetten van een actie in de ‘werkelijke wereld’ een uitstekend middel. Hiermee trek je de aandacht op straat wat meteen goed te fotograferen. Zie als voorbeeld de rijdende woonkamer van Riviera Maison (de promotie van de nieuwe collectie).

Winkelopening Bodyshop Promodukties
WINKELOPENINGEN

Promodukties verzorgt niet alleen de catering, een goede barrista en muziek/live entertainment, maar beschikt over verschillende mobiele media waarmee in de omgeving extra traffic en reuring gerealiseerd wordt. Zowel stilstaande promotiematerialen voor net buiten de winkel, als Mobiele Media zoals (digitale) reclamefietsen, Promobikes en DigiCars. Ook zijn er vele  guerrilla marketing mogelijkheden om de winkelopening bijzonder te maken.

Beurzen en events promotie Promodukties
beurzen en events 

Op beurzen en events komen grote aantallen doelgroepen die openstaan voor interactie. Simpelweg, omdat ze geen haast hebben. Een ideaal moment dus voor een goed contactmoment met je consument. Daarnaast heeft Promodukties al 30 jaar ervaring met beursstandbouw. De aankleding, de branding en het personeel van een beurs of event, bepalen in grote mate de uitstraling naar het publiek toe.

RETAIL PROMOTIE

Een zeer groot deel van de aankoopbeslissingen wordt genomen OP het POS. Hoe dichterbij je kan komen met je promotie hoe effectiever dus! Op het laatst nog even attenderen op de speciale aanbieding zorgt voor nog hogere conversie.

Fieldmarketingbureau Promodukties: Zorgt voor ludieke acties met acteurs en entertaiment
PR stunts

Een gave stunt zorgt voor veel positieve reacties over jouw merk of product. Goede PR stunts zijn opvallend en bouwen aan het imago van jouw merk. Een gewaagde hit & run kan een oplossing zijn om veel PR te genereren en kosten te besparen. Naast de organisatie van zeer uiteenlopende PR stunts, zorgt Promodukties ook voor foto en filmmateriaal.

steden winkelcentra en stations promotie Promodukties
STEDEN, WINKELCENTRA EN STATIONS PROMOTIE

Wil je de massa bereiken op impactvolle wijze? In veel stads- winkelcentra verspreid over het land, komen 30 tot 60 duizend mensen voorbij op een zaterdag. Een uitgelezen kans om de aandacht te trekken en de dialoog aan te gaan!

Ludieke productintroductie Sony Promodukties
FOTO & FILM MARKETING

Lang niet alle flyers halen het logischerwijs naar de binnenzak, tas of keukentafel. Zo niet met fotomarketing! Wanneer iemand een foto van zichzelf of zijn clubje vrienden ontvangt in een mooi gebrand lijstje, dan gaat deze foto sowieso mee naar huis! Met een link naar digitale wereld kan het contactmoment nog eens worden uitgebreid en als een olievlek uitbreiden binnen het netwerk van de betreffende persoon.

Onderzoek op straat personeel Promodukties
onderzoek en enquêtes

Promodukties is een expert in het enthousiasmeren van mensen op straat. Bij het afnemen van een enquête is dit van belang om in een korte tijd zoveel mogelijk resultaten te verzamelen. De uitstraling van de enquêteur en de manier van aanspreken is de helft van het succes. De andere helft is goed na te denken over de “what’s in it for me” vanuit de respondent.

HORECA PROMOTIE

Ook in de horeca geldt dat veel aankoopbeslissingen pas op het laatst gemaakt worden. Mensen zijn gewoonte dieren maar met een klein beetje overtuigingskracht en een goed aanbod, wil men best wel eens wat anders proberen. Het terras, de bar of de discotheek zijn uitgelezen locaties om promoties uit te voeren dus!

enquetes door robots Promdodukties
 promotie en enquêtes met Robots

Door de inzet van robots bij brand activation of onderzoek, wordt het aantrekken van de doelgroep heel eenvoudig. Daarnaast leert de ervaring dat mensen gemakkelijk contact maken met een Pepper of Nao robot en eerlijker antwoord geven. De robot zorgt zo voor het eerste contact met de doelgroep voor een introductie waarna de fieldmedewerkers bij kunnen springen.

Promodukties adviseert je graag op dit gebied en stelt een passend team van fieldmedewerkers samen.

 

Bekijk hier een eerdere actie die is uitgevoerd door Promodukties.   Voor meer promotiesuggesties, zie: PR stunts & Instore & Nearstore promoties.