Opvallen in Coronatijd!
Promodukties introduceert: “Safe Sampling/Flyering & Billboarding”

Hoe kun je in deze bijzondere tijden veilig je product of dienst promoten in de 1,5 meter economie? Niets doen is geen optie. Juist nu steeds meer winkels weer open gaan met minder publiek op de been is, is het extra belangrijk op te vallen. Kortom: Houd je aan de regels maar maximaliseer traffic&sales, juist nu!

Promodukties introduceert: “Safe Sampling/Flyering & Billboarding”

 

Hoe kun je in deze bijzondere tijden veilig je product of dienst promoten in de 1,5 meter economie? De nieuwe werkelijkheid vraagt om nieuwe methodes om toch je product of dienst onder de aandacht te brengen. Niets doen is geen optie want juist nu steeds meer winkels weer open gaan maar er minder publiek op de been is, is het belangrijk op te vallen en de aandacht te vestigen op jouw winkel en aanbod. Kortom: Houd je aan de regels maar maximaliseer traffic&sales, juist nu!

 

Producten en services

Naast producten zoals, digitale (mini) LEDwagens, gebrande bakfietsen met (digitaal) topbord, Promobikes/abrifietsen, de PromoUnit, de Mupi en nog veel meer. Biedt Promodukties de volgende veilige oplossingen:

 

1) Safe Sampling/Flyering door self service

Middels speciale Self Service Mupi’s kan de consument zelf de flyer of het sample pakken. Er is geen direct contact en de afstand tussen mensen is hier vele meters. De fieldmedewerker van Promodukties zorgt dat er steeds wordt aangevuld. Hierbij wordt speciale hygiëne spray gebruikt in combinatie met handschoenen.

 

2) Safe Sampling/Flyering met 1,5 meter afstand

Middels speciale lange grijpers worden flyers of samples aangereikt . Er is geen direct contact en de afstand tussen mensen is de verplichte 1,5 meter. De fieldmedewerker van Promodukties zorgt voor het aanreiken op afstand en begeleidt het publiek hierin. Ook hier wordt speciale hygiëne spray gebruikt in combinatie met handschoenen.

 

3) Safe Billboarding

In sommige gevallen is het niet nodig om iets uit te delen maar volstaat het om met een duidelijk boodschap het consumentengedrag te beïnvloeden. Walking Billboards (met uitgelichte posters en lichtkrant!), Digital Backpacks (slide show of video) en DigiCars zijn hiervoor zeer geschikte mobiele media.

 

Training

NB: de fieldmedewerkers van Promodukties zijn speciaal getraind op de 1,5 meter en hygiëne regels. Zij zorgen voor de afstand tussen elkaar en tussen hen en het publiek. Zij maken de materialen steeds schoon ook tijdens de actie en zij reizen afzonderlijk naar locatie. Alles volgens RIVM regelgeving.