Instore proeverij van een heerlijk nieuw drankje:

Instore proeverij van een heerlijk nieuw drankje:

Charlies Natural! Dit is echt n lekker drankje met ‘no fake stuff’ dat je echt geproefd moet hebben! Om de sprekende transparante flessen van Charlies goed uit te laten komen, produceerde Promodukties custom made standjes gemaakt van fruitkistjes. Een enorm opvallende verschijning waar je niet omheen kan in de winkel!

Neem vrijblijvend contact met ons op:

0204609007
info@promodukties.nl

Meer suggesties om ook jouw merk optimaal in beeld te brengen:
EEN WINKELOPENING OF HEROPENING IS LOKAAL FEESTJE!

Promodukties verzorgt niet alleen de catering, een goede barrista en muziek/live entertainment, maar beschikt over verschillende mobiele media waarmee in de omgeving extra traffic en reuring gemaakt wordt.

Zowel stilstaande promotiematerialen voor net buiten de winkel, als Mobiele Media zoals (digitale) reclamefietsen, Promobikes en DigiCars. Ook zijn er vele guerrilla marketing mogelijkheden om de winkelopening bijzonder te maken.

Bekijk vooral onze campagnes met winkelopening zoals “Hoogvliet” en “Anytime Fitness


INSTORE EN NEARSTORE PROMOTIES STAAT VOOR ‘ZELF ERVAREN IS GELOVEN!’

Hierbij gaat het er niet om of het om FMCG of om elektronische apparaten gaat. Als de consument op een leuke en spontane manier wordt aangesproken en het product wordt positief ontvangen, dan is de stap naar kopen zeer klein. Helemaal als er ook nog een interessante aanbieding is. Dat verklaart ook de zeer hoge sales conversies bij instore tastings en demonstraties.

Bekijk vooral onze campagnes die gebruik maken van instore en nearstore zoals “Spoony soep“, “Spa en “Promesso by Jacobs Douwe